close

91336289_2595079080711272_960920274448941056_n.jpg

我很喜歡最近臉書發起的一個活動,這個活動非常有意義,也提醒女性之間相敬相愛相挺相疼惜的心情~~

這個活動是這樣子的

_________________________________________________


如果我沒有標註到妳,請妳原諒,因為我試著選擇我認為會一起玩這份挑戰的女人💗

女人經常發現彼此批評更容易,,而不是互相建立起來🤔所有的消極情緒都有積極的事情吧!就因為妳很漂亮!#onelove

上傳1張妳自己的照片,只有妳一個人的喔!然後標記20個或更多華麗的女人做同樣的事情,建立自己,建立女人相互在一起的力量💪而不是撕裂自己❤️

複製並貼上,如果我標記了妳,不要讓我失望了喔🥰
#MentalHealthAwareness #WomenPower.
在這裡,,我們開始2020賦予婦女權力!

感謝我們家小狐狸標註我😍
#和妳在一起的我總可以帶著純真且美麗的閃亮 

If I didn't tag you, please don't be offended, I tried to pick people who I thought would play along. All too often women find it easier to criticize each other instead of building each other up, with all the negativity going around, let's do something positive!! Because you are beautiful!! 😘 #onelove

Upload 1 picture of yourself... ONLY you. Then tag 20 or more gorgeous women to do the same. Build yourself up instead of tearing yourself down ❤️

WE ARE ALL SEXY FROM OUTSIDE AND WITHIN

If I tagged you, don't disappoint me!! 😁

#MentalHealthAwareness #WomenPower.
Here we go 2020 EMPOWERING WOMEN!

______________________________________________________

 

我認為不只是女人,無論在百業,在男人女人跨性別之間,因為彼此是人,在這個世界裡一起活著都可以珍惜彼此,

因為我們都是宇宙洪流的一粒細沙,在流金歲月裡面相遇彼此,又分開,即便只是一剎那,卻深刻。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    克萊兒 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()